Koristusfirma või oma koristaja?


Töökoht on justkui teine kodu meile. See on paik, kus veedame üpriski  suure osa oma päevast. Seetõttu on oluline, et töökoht oleks puhas, sest siis on ka töötajad õnnelikumad ja töö tegemine toimib paremini.

Tellides puhastusteenuse oma ala asjandundjate käest saab Teie kollektiiv tööl keskenduda oma põhiülesannetele. Nüüd aga tekib küsimus, kas palgata omale koristaja või võtta appi usaldusväärse puhastusfirma?

Miks palgata koristaja?

Algus võib tunduda lihtne koristaja otsimisel, tuleb käituda sarnaselt teiste töötajate otsinguga. Koostada tööpakkumine, sisestada tööpakkumine erinevatesse keskkondadesse ja siis hakata ükshaaval potensiaalsete koristajatega töövestlusi teostama. Tundub lihtne ju?

Tegelikult ei ole kõik nii lihtne, kui algul tunduda võib. Nimelt peab arvestama, et koristaja näol oleks tegemist inimesega, kes teab mis ta teeb ja ei vaja koolitusi koheselt, sest tänapäeval on vahendid ja ained koristuseks üpriski spetsiifiliseks läinud. Kasutades sobimatuid vahendeid või meetoteid koristuse käigus võib juhtuda olukord, kus rikutakse ära kontori sisustust või ka kontori vara aga kes siis täpselt vastutab koristaja või ettevõte?

Samuti tuleb arvestada, et koristaja on nagu iga teine töötaja Teie ettevõttes, katta tuleb palgakulu ja arvatavasti teatud aja tagant ka motiveerima. Lisaks peab mõtlema, kas palga ja töö tulemused on omavahelises vastavuses.

Töövahendite soetamine on samuti Teie enda õlgadel ja see on omamoodi väljakutse juba tänapäeval, sest uued töömeetodid nõuavad teadmisi. Me kõik teame milline on Eesti ilm ja kui lihtne on haigestuda, mis siis teha, kui koristaja haigestub? Praktika on näidanud, et asenduskoristajat on raske leida ja selleksajaks jääb kontor puhastamata.

Kokkuvõtteks võime öelda, et koristaja palkamine on lihtsam tee aga kaasnevad ka teatud probleemid, millepeale alguses võibolla ei tule.

Miks valida koristusfirma?

Puhastusfirma samas aga peab käima ajaga kaasas, et konkurentsis püsida ja on seega oma ala ekspert. Töötajad on koolitatud ja saavad regulaarselt lisakoolitusi, arendamaks töövõtteid ja teadmisi. Töötajaid on hulgaliselt ja ei pea muretsema, et kontor jääb koristamata töötaja haigestumise töttu. Puhastusettevõttega on Teie kontor alati puhas.

Puhastusfirma on eelkõike ettevõte ja vastutab ise oma töötajate palga ja töö kvaliteedi eest. Puhastusvahendite pärast Teie muretsema ei pea, puhastusfirma hoolitseb kõige eest. Samuti võib kindel olla, et puhastusteenindajale on edasi antud teadmises õigeteks töövõteteks ja just seetõttu on ettevaatamatusest tingitud õnnetuste arv pea olematu. Kontori koristamine toimub allkirjastatud lepingu alusel, seega saab olla kindel, et töö tulemus on kokkuleppega vastavuses. Vahendite pärast muretsema ei pea, need on kõik koristusfirma poolt.

Selleks, et Teie kontor oleks puhas ja värske, meeldiva töökeskkonnaga ja külalistele hästi meeldejääv tuleb aegajalt tellida lisatöid. Nagu näiteks pehmemööbli ja vaipade keemiline süvapuhastus, akende pestu ja muud.

Kokkuvõtteks ütleme, et koristusfirmaga on Teil endil vähem peavalu ja suurem kindlusttunne, et Teie kontor on viisakas ja puhas Teile kui ka Teie külalistele.